Hyundai публикува подробните технически характеристики за ix35, гарнирани с няколко нови снимки на предназначения за Европа модел.
Миналия месец Hyundai представи новия Tucson в Кореа, но официалната премиера на модела, който в Европа ще носи името ix35, е предвидена за автомобилния салон във Франкфурт. Продажбите на стария континент ще започнат през първата половина на 2010 г.
Първоначално ix35 ще разполага с двулитров бензин (166 к. с.) и дизел със същия работен обем, но в два варианта – базовия със 136 к. с. и по-мощната версия, която генерира 184. Последната ще се предлага във вариант с двойно предаване.
През ноември 2010 г. ix35 ще получи 1,6-литровият GDI, чиито максимална мощност и въртящ момент достигат съответно 140 к. с. и 167 Нм при вредни емисии CO2 от 158 грама за километър пробег. При положение, че моделът е оборудван със системата старт/стоп на Hyundai (ISG), емисиите CO2 са ограничени на 149 грама. Другата новост ще бъде 1,7-литровият дизел, който генерира 115 к. с. и 255 Нм срещу 149 грама CO2 за километър пробег във версията с един двигателен мост и ISG.
Стандартно ix35 ще бъде оборудван с шестстепенна механична скоростна кутия, като дизелът със 184 к. с. може да бъде поръчан и с аналогичния автоматик. В зависимост от пазара, новият модел на Hyundai ще предлага различен избор от модели с двойно предаване.
Междуосието на ix35 е 2640 мм, което е с 10 мм повече от това на предшественика Tucson, като новият модел е пораснал също на дължина (4410 мм) и широчина (1820 мм). За сметка на това корейският производител е свалил допълнително центъра на тежестта благодарение на по-ниското с 20 мм купе, което поне според официалния пресрилийз не се отразява върху пространството в салона.
Предното окачване на ix35 е тип MacPherson, а задното е многозвенно. За отличното поведение на пътя или по-скоро извън него се грижат още асистентът за потегляне при наклон и за спиране при спускане. 16-цоловите колела са „обути“ в гуми с ниско съпротивление при търкаляне.
В интериора впечатление правят 3,5-инчовият екран, комбиниран с камера за обратно виждане, безключовото запалване и светлинният индикатор „ECO“ между скоростомера и оборотомера, който показва оптималния момент за смяна на предавките.
Европейската версия на модела ще се произвежда в Жилина, Словакия, като поточната линия ще стартира в началото на 2010 г.
Игорь
Россия поздравляет Болгарию и желает Вам иметь такой завод как в Словакии
аз
тия имат много яки двигатели