Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai ix55: На втория етаж

01.09.2008 12:11
Туит

От май 2009 година американският успех Veracruz ще бъде продаван и в Европа. Луксозният SUV с три реда седалки е базиран на удължената техническа платформа на модела Santa Fe.

Корейският всъдеход разполага с дължина от 4,84 метра и междуосие от 2,67 м. Серийното обзавеждане на Hyundai ix55, както той ще се казва в Европа, включва програма за стабилност ESP, шест въздушни възглавници, ксенонови светлини, електрическо отваряне на задната врата и др.

Първоначално на Стария континент ix55 ще се предлага с трилитров дизелов двигател (240 к. с.) и шестстепенна автоматична трансмисия. Високопроходимият автомобил разполага с двойно предаване, което може да бъде изключвано. Максималната тяга от 450 Нм се разпределя между четирите колела, като към задният мост биват пренасочвани максимум 50%.

Коментари
comments powered by Disqus