Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai Motor откри серия от иновативни групови дискусии

08.07.2015 09:43
Туит

Клиенти и известни личности се присъединяват към събитието на компанията - Human Library Event в Сеул

•    Иновативната групова дискусия се проведе в флагманския шоурум Hyundai Motorstudio Seoul
•    Събитието има за цел да обмени опит, знания, идеи и ценности с клиентите на Hyundai

Hyundai Motor проведе първото от серия иновативни групови дискусии Human Library за клиенти и местни известни личности в Сеул, Корея. Събитието се състоя във флагманския шоурум на компанията Hyundai Motorstudio в столицата. Отвореният форум ще се провежда в последния петък на всеки месец и има за цел да изследва знанието, опита, идеите и ценностите като част от програма за подобряване на брандовата комуникация с клиентите на Hyundai.

Първата среща се проведе на 26 юни с 30 клиенти на Hyundai и почитатели на бранда, към които се присъединиха известни личности и представители на медиите, за да обсъдят широк диапазон от теми, сред които автомобили и храни. Ким Пунг, който създава интернет комикси и е аматьор готвач, води дискусията в шоурума, посетен от 150 000 души от отварянето му през май миналата година. Корейският художник Кими Хиун Йунг и музикантът Шийн ще се появят на срещите в следващите месеци.

Концепцията за Human Library е създадена от датчанина Рони Абергел, за да стимулира диалога между хората на различна възраст и произход. Hyundai Motor използва платформата Human Library като средство да се обърне към клиентите си по нов начин.

Изпълнителният вицепрезидент на Hyundai Motor Уон Хонг Чо споделя: “Винаги наш приоритет ще бъде да предложим най-доброто обслужване за клиентите ни. Human Library е още една важна стъпка в обогатяването и разширяването на връзката ни с нашите клиенти“.

Сред най-новите проекти на Hyundai в шоурума Motorstudio Seoul е Ensemble, стартирал по-рано този месец и продължаващ до септември. Той представлява артинсталация на вътрешните елементи в Hyundai Genesis Coupe.
През януари в Москва бе отворен и Hyundai Motorstudio Moscow, позволяващ на руските клиенти да усетят автомобилите и бранда в същата дълбочина.

Коментари
comments powered by Disqus