Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai Motorstudio в Сеул привлече 200 000 посетители

08.12.2015 10:32
Туит
Hyundai Motorstudio в Сеул привлече 200 000 посетители

Подготвят се нови програми и събития за запознаване на бъдещи посетители с бранда Hyundai

Hyundai Motorstudio в Сеул, място, предназначено да помогне на потребителите да се запознаят с бранда Hyundai, достигна до важен момент, като посрещна своя посетител 200 000, само 18 месеца след откриването си.

Уонхун Чо, изпълнителен вицепрезидент на Hyundai Motor, заяви: „Посрещането на нашия 200-хиляден посетител е голямо постижение за това ново вълнуващо място и за Hyundai Motor. Това събитие илюстрира как Hyundai Motorstudio се наложи убедително като напълно различно място, където можем да се ангажираме и да комуникираме с нашите клиенти и тези, които не са запознати с бранда Hyundai“.

Много повече от място за изложение и продажба на автомобили, Hyundai Motorstudio сега е място за култура, където клиентите могат да се радват на произведения на изкуството, да добият представа за бъдещето на автомобилните технологии, да четат книги за автомобили и да ползват набор от активи и услуги, като всичко това отразява посоката на развитие на бранда Hyundai.

Студиото също така провежда иновативни програми, за да комуникира с клиентите. През март и май 2015 г. Hyundai Motorstudio бе домакин на събития, на които клиентите имаха възможност да се срещнат с Ким Джин-Пио, известен корейски автомобилен състезател, както и с инженери на Hyundai Motor, за да чуят за предизвикателствата в съвременния автомобилен спорт и инженерство.

От юни насам, в последния петък на всеки месец, се провеждат поредица отворени събития под наслов „Човешка библиотека“ с участието на различни известни личности. Сред тях бяха главен готвач, илюзионист, филмов режисьор и музиканти.

Мястото също така се използва като културна платформа с участието на медийни артисти като UVA (United Visual Artists), EVERYWARE и HYBE, които излагат своите творби на първия етаж и на големи екрани, като привличат много други посетители в Hyundai Motorstudio от декември миналата година.

Hyundai Motorstudio също така спечели трето място в категорията „Проект за околна среда“ на наградите Проект за Азия за 2015 г. Наградата бе връчена на Уихо Со от Suh Architects, проектанта на Hyundai Motorstudio. Съдиите похвалиха дизайна на самото място и въздействието на неговия бранд.

Като част от празненствата за 200-хилядния посетител в Hyundai Motorstudio ще се проведе „бутиков концерт“ за над 400 клиенти. Nathan East Band ще представи джазово изпълнение на живо като част от поредицата концерти на живо за взаимодействие с потребителите.

Hyundai Motorstudio продължава да изтъква посоката на бранда на компанията Modern Premium, която се отнася за предоставяне на нови ценности и опит за все повече клиенти чрез използване на начини, уникални за бранда. За да насърчи автомобилната култура с бранда Hyundai, Hyundai Motor откри второ Hyundai Motorstudio в Москва, което се превърна в първото свободно пространство за бранда на Hyundai Motor в чужбина и в шоурум за извънтърговски дейности за руския пазар.

Коментари
comments powered by Disqus