Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai напуска Япония

02.12.2009 11:41 2
2
2571865159
Туит

След само осем години присъствие на японския пазар Hyundai реши да напусне Страната на изгряващото слънце.

Въпреки че напускането на Hyundai е неочаквано, едва ли може да бъде окачествено като изненада на фона на нищожните продажби, които корейската компания реализира за осемте си години присъствие в Япония – едва 15 095 леки автомобила от 2001 г. насам. За сравнение Volkswagen са реализирали само през 2008 г. 61 996 превозни средства в Страната на изгряващото слънце.

Компанията отказа да посочи лошите продажби като причина за решението си, но изглежда Hyundai не успява да се пребори за място под слънцето на сравнително малкия японски пазар, както и със стереотипа, според който предлага „евтини корейски коли”.

Според говорителя на южнокорейската компания Олес Гадац: „ако не предлагаш продукт с марка Gucci или BMW, е много трудно да пробиеш и да се наложиш като вносна марка на японския пазар”.

Hyundai обаче остава в Япония като производител на търговски превозни средства и автобуси, въпреки че и този сегмент на автомобилната индустрия е доста свит. От 2006 г. насам Hyundai са продали едва 43 автобуса от модела Universe.

Коментари

Няма грешка
43 общо - автобуси и рейсове барабар. :) Учудвам се че и толкова са продали. Японците са технически грамотни хора с вкус

43 awtobusa li?
Да не е допусната грешка, 43 автобуса от 2006г до сега?

comments powered by Disqus