Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai отчете рекордни печалби

23.10.2009 14:50
Туит

Корейците изместват Ford като четвъртия най-голям производител в света.

Напук на кризата южнокорейският автомобилен производител Hyundai Motor отчете рекордна печалба за третото тримесечие на годината, дължащо се най-вече на значително увеличения пазарен дял на двата най-големи пазара в света – Китай и САЩ.

Резултатите на корейците са дотолкова добри, че те дори са на път да застрашат първенството на германския Volkswagen като най-печелившия автомобилен производител в света. Hyundai и дъщерната му Kia Motors вече изместват Ford като четвъртия най-голям глобален производител според обобщените данни за продажбите през първото полугодие.

В Китай търсенето на двете корейски марки е нараснало с изумителните 88 процента за първите девет месеца на годината – доста над общия ръст на пазара. Пазарният дял на Hyundai е пораснал от 5.5 до 7.2 на сто, като по този начин компанията изпреварва голямата японска тройка - Toyota, Honda и Nissan.

В Съединените щати Hyundai е единственият производител (освен търгуващата в далеч по-скромни обеми Subaru), отчел ръст в продажбите през тази година – 1.3 на сто. Пазарният дял на компанията е вече 4.4 на сто.

Корейците спечелиха много от изгодния курс долар – вон, както и от американската правителствена програма "кеш срещу таратайки", която облагодетелства предимно производителите на икономични модели. Освен това компанията предложи на щатския пазар уникална услуга, предвиждаща при загуба на работата си клиентите да могат да си върнат колите, без да изплащат остатъка от лизинга и наказателни такси.

Коментари
comments powered by Disqus