На автомобилното изложение корейската марка представи различни версии на компактния SUV, включително версии 48V Hybrid и Plug-in-Hybrid, както и обновените ix20, i20 Coupe, i30 и i40.
По време на автомобилното изложение в Женева дебютира изцяло новият компактен кросоувър Tucson/ix45. Моделът е позициониран в С-сегмента и бележи еволюцията на стилистичния език на Hyundai. Автомобилът е с LED светлини и хромирана трапецовидна решетка. Впечатление, подобно на Santa Fe правят качествените материали, огромния сензорен дисплей и вентилираните и отопляващи седалки.
Задната врата е с електрическо отваряне, а багажният обем достига 513 литра при разгънати седалки. По отношение на сигурността Hyundai предлага множество системи, сред които Lane Keeping Assist, Autonomous Emergency Braking и Blind Spot Detection.
Моделът ще се предлага с нов атмосферен 1,6-литров двигател със 135 к.с., екипиран с 6-степенна механична предавателна кутия. Турбо версията на мотора е със 176 к.с. и може да се поръча със 7-степенна автоматична кутия с два съединителя. При дизелите се предлага познатият агрегат на Hyundai 1.7 CRDi със 115 к.с., както и 2.0-литров със 136 и 184 к.с., към който има опция за 6-степенен автоматик.
В Женева дебютира и вариант 48V Hybrid, който използва 2,0-литров дизел със 136 к.с. и електромотор с 14 к.с. и 6-степенна механична трансмисия. Общата мощност е 150 к.с., а максималният въртящ момент 413 Нм. Автомобилът отделя едва 109 г/км CO2. Задвижването използва мощен стартов мотор-генератор, инвертор, нисковолтов DC/DC конвертор и 48-волтов литиево-йонен акумулатор. Въпреки множеството агрегати теглото на автомобила е увеличено само с 20 кг.
В концептуална форма дебютира също така Plug-In Hybrid, който разчита на по-малкия 1,7-литров дизел със 115 к.с., монтиран отзад електромотор с 68 к.с., който задвижва задните гуми, а предаването е през 7-степенна автоматична кутия с два съединителя. Литиево-йонната акумулаторна батерия е с капацитет от 10.7 кВтч и може да осигури придвижване само на ток за до 50 км. Общата мощност на задвижването е 183 к.с., а максималният въртящ момент 474 Нм, докато вредните емисии само 48 г/км.
Останалите интересни модели на щанда на Hyundai в Женева са освеженият ix20, i20 Coupe чийто динамични линии значително се отличават от тези на модела с четири врати, i30, който се сдобил с версия турбо със 184 к.с., i40 с освежен дизайн и нови мотори и версията на ix35 с горивна клетка.