Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai разсекрети концептуалния кросоувър Enduro

02.04.2015 13:46
Туит

Дебютът на автомобила се състоя по време на автомобилното изложение в Сеул

Hyundai разкри нова концепция на кросоувър, наречена Enduro. Дебютът на автомобила се състоя по време на автомобилното изложение в Сеул. От компанията заявиха, че дизайнът на новия модел съчетава стила на всъдеход и състезателен мотоциклет. Според производителя Enduro e предназначен основно за хора, които живеят в големите и шумни градове.

Кросоувърът е получил пластмасова защита на колесните арките, LED оптика, променено окачване и специални странични прагове с интегрирани степенки.

Дължината на автомобила е 4271 мм, широчината - 1852 мм. Размерът на колесната база е 2650 мм. Както разказа представител на компанията, в салона на автомобила е използвана комбинация от хоризонтални и вертикални елементи на арматурното табло и централната конзола.

Под предния капак е монтиран 2,0-литров мотор. Динамичните характеристики на двигателя все още не са известни. Агрегатът работи в комбинация със седемстепенна предавателна кутия с двоен съединител.

Коментари
comments powered by Disqus