Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai Velocity Veloster Concept: Спортът преди всичко

01.11.2012 12:42
Туит

Hyundai ще се включи в Световния рали шампионат с модела i20, но на SEMA показа по недвусмислен начин, че нестандартното купе Veloster притежава далеч повече спортни гени.

Концептуалният Hyundai Velocity Veloster разполага с 1,6-литровия турбомотор на стандартния модел, но преработен от Cosworth. Турбокомпресорът, буталата, биелите, всмукателните колектори, охладителят на сгъстения въздух, горивната система, контролният софтуер и на практика всички ключови елементи по мотора са преработени от специализираната в областта на двигателите компания, което е причината максималната мощност да нарасне на 400 к.с., а пиковият въртящ момент да отечете 474 Нм.

Монотръбните амортисьори и спортните пружини на Bilstein са комбинирани с нова спирачна система на Brembo с 350-милиметрови дискове и четирибутални апарати. Те се крият зад 19-цоловите колела HRE P40, които контактуват с асфалтовата настилка посредством гумите Kumho Ecsta SPT 275/35R19.

Мащабни промени има и по оптиката на автомобила. За тях е отговорен Технологичният център на Hyundai в Калифорния, който е подготвил цялостния аеродинамичен пакет. Спортните седалки и колани пък са поверени на доказания специалист в областта Sparco.

Коментари
comments powered by Disqus