Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai Veloster 1.6 Turbo: С нови сили

09.05.2013 13:56
Туит

Корейското купе винаги е било атрактивно, но 1,6-литровият турбоагрегат със 186 к.с. определено се оказва най-подходящият двигател за Hyundai Veloster.

Маркетинговите експерти имат навика с патос да говорят за "емоционален заряд", когато нова спортна версия съживи твърде послушната гама на даден модел. За топмодела Hyundai Veloster това със заряда наистина е така, защото от 1,6-литровия мотор с директно впръскване турбокомпресорът успява да извади цели 186 к.с. – това е увеличение от 46 к.с. в сравнение с познатата версия с атмосферно пълнене.

Напълно променливото управление на клапаните и двуструйният компресор (Twin Scroll) спомагат за създаването на изобилна и равномерна тяга с максимум 265 Нм в диапазона от 1500 до 4500 об./мин.

Турбоагрегатът пасва най-добре на Hyundai Veloster


В действителност четирицилиндровият Hyundai Veloster Turbo приема охотно газ почти веднага над празния ход и след кратко поемане на въздух пъргаво и отмерено се втурва през различните оборотни режими. В спринта до 100 километра той ускорява с 1,3 секунди по-бързо от базовия Veloster. Разработеният в Рюселсхайм бензинов двигател подтиска вибрациите и силния шум при изгарянето. Дори и без старт-стоп система в покой е тихо като в автомобил от по-висока категория.

На четириместното купе с необикновената концепция с 2+1 врати пасва и прецизната шестстепенна скоростна кутия с къс ход на скоростния лост, както по-твърдата настройка на окачването, която ограничава накланянето в завоите. Надценката за турбодвигателя на Hyundai Veloster във всички случаи си струва. Най-сетне този компактен спортен автомобил е толкова бърз, колкото изглежда.

Коментари
comments powered by Disqus