Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai Veloster: Купе, но не съвсем

05.01.2011 11:04
Туит

Hyundai отново ще атакува купе сегмента със серийната версия на Veloster, който ще се появи на щанда на корейците в Детройт. Първоначално моделът ще се предлага с два 1,6-литрови мотора.

От първия официален тийзър, който корейците публикуваха преди началото на Северноамериканското изложение, ясно се вижда, че Veloster не представлява класическо купе, тъй като от пасажерската страна вратите са две. Целта е новият автомобил да комбинира „стила на купето и практичността на хечбека, ето защо го нарекохме практично купе (utility coupe)“, обясняват от компанията. Любопитното е, че този формат ще се запази и за държавите, където движението е обратно.

 

 

Моделът, който вероятно ще носи кодовото название FS, първоначално ще разчита на два мотора. Базовата версия ще получи 1,6-литровия GDI двигател на Hyundai със 140 к.с., комбиниран с новата трансмисия на корейците с два съединителя. При тази версия средният разход ще бъде около 40 мили за галон (5,9 литра за 100 км). Спортният аналог пък вероятно ще разчита на аналогичния като работен обем мотор, но с принудително пълнене.

Hyundai ще оборудва своето нестандартно купе със серия от екстри като премиум аудиосистема, LED светлини, панорамен покрив и безключово запалване посредством бутон, но въпреки това серийният Veloster вероятно ще се позиционира ценово между Renault Megane Coupe и VW Scirocco.

Коментари
comments powered by Disqus