Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai започна 2010 с летящ старт в продажбите на европейския пазар

19.02.2010 14:54
Туит

Южнокорейският автомобилостроител Hyundai запази впечатляващата инерция в продажбите на Стария континент от 2009-та, регистрирайки възход от 51,6% за януари при среден ръст за индустрията на европейския пазар от едва 13%, съобщи Асоциацията на европейските автомобилостроители (ACEA).

През първия месец от новата година европейските дилъри са продали общо 28 028 автомобила, повишавайки пазарния дял на компанията на континента на 2,6%. За сравнение през януари 2009-та са реализирани 18 487 автомобила.

Януари 2010 е единайсетия пореден месец, в който Hyundai отбелязва ръст в продажбите в Европа и тринайсетия, в който изпреварва общата тенденция за континента.

Компактните и икономични автомобили от i-гамата се оказват изключително популярни сред европейските купувачи. Проектираният и произведен в Европа i30 надвишава със 111% продажбите си за месеца, а тези на i10 са се увеличили с 26%. Междувременно i20, който излезе на пазара през миналата година, продължава да набира популярност, допринасяйки за януарския успех на Hyundai с 6 500 продадени бройки.

Коментари
comments powered by Disqus