Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai завоюва 2,4% от европейския пазар през 2009

21.01.2010 10:58
Туит

През декември миналата година корейската компания Hyundai отново изпревари тенденциите на европейския пазар на нови автомобили, регистрирайки продажби с 27,4% повече тези за същия период на 2008-а при средна стойност на растеж за Стария континент от 16%.

Според публикуваните от ACEA (Асоциация на европейските автомобилопроизводители) данни с продадените през 2009-а 341 837 автомобила Hyundai отбелязва ръст от 26,6% за годината при спад в пазара от 1,6%.

Впечатляващият аванс пред общата тенденция увеличи пазарния дял на компанията в Европа на 2,4% (от януари до декември). За 2008-ма този показател бе 1,8%.

Най-значителен принос за успеха имат продажбите на моделите от i-гамата, към които особен интерес проявиха клиентите, възползващи се от scrappage-програмите в цяла Европа. През 2009-а са продадени с 86% повече i10 и 56% повече i30 от 2008-а, а с над 59 000 броя от новия модел i20 Hyundai постигна ръст от продажбите в B-сегмента с 30%.

„Условията за автомобилната индустрия несъмнено ще останат тежки и през 2010-а, но с обновяването на гамата си ние ще запазим тенденциите и ще надминем досегашните си успехи“, каза Алън Ръшфорт, вицепрезидент на Hyundai Motor Europe.

„Новият ix35, който влиза в продажба в първото тримесечие ще затвърди позициите ни в SUV-сегмента. По-късно тази година ще навлезем в един от най-интензивните си периоди, представяйки 10 нови модела и модификации, някои от които в нови за Hyundai сегменти в рамките на едва 13 месеца. Това ни дава увереност, че ще постигнем целите си.”

Коментари
comments powered by Disqus