Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

I.DE.A Hybrid: Много въпросителни

17.02.2010 10:07
Туит
I.DE.A Hybrid: Много въпросителни

Дизайнерската компания от Торино I.DE.A Institute ще участва със собствен хибриден прототип на автомобилния салон в Женева. На този етап обаче официалната информация за него е твърде оскъдна, а и публикуваният тийзър не дава особено много възможности за интерпретация.

„I.DE.A. Institute се завръща на женевския автосалон с четириместен седан, който ще се задвижва от хибридна система“, гласи официалното прессъобщение. „Тази концепция е изцяло италианска – формата, визията, елегантността и името й са синоним на италианския стил и красота.“

Тук логично изниква въпросът кой италиански производител се е нагърбил с подготовката на хибридната система, тъй като в тази сфера компаниите от Ботуша изостават сериозно спрямо японските и немските си конкуренти. Отговор на този въпрос ще получим в началото на март, когато започва изложението в Женева.

Коментари
comments powered by Disqus