Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

И Ferrari ще тества F-duct

15.04.2010 15:02
Туит

Ferrari ще тества своя версия на F-duct системата на McLaren по време на свободните тренировки за Гран при на Китай.

Засега Sauber е единственият тим, който донякъде копира успешно системата на McLaren. При MP4-25 тя използва отвор, разположен върху монокока, зад предния ляв носач. Въздухът, който минава през него, се насочва към задното крило, което води до т.нар. „срив“. При него аеродинамичното прилепяне се намалява значително, което увеличава скоростта на правите и в бързите завои. Контролът на цялата система се осъществява посредством коляното на пилота, което може във всеки един момент да спира въздушния поток от "шнорхела".

При C29 на Sauber въздуховодът е разположен върху лявата радиаторна кутия, тъй като след хомологацията на монокока промените по него са забранени. Каква ще бъде схемата при F10 на Ferrari, на този етап не е ясно, информира британското издание Autosport, което публикува информацията.

Фелипе Маса призна по-рано тази седмица, че McLaren ще има предимство в Китай именно заради отличната скорост на правите, която има MP4-25.

„Това е приятна писта за каране. Правата е изключително дълга, а след нея идва много тесен завой, което означава, че има достатъчно възможности за изпреварване“, обяснява бразилецът. „През тази година обаче трябва да сме много внимателни на правите, тъй като максималната скорост на McLaren е най-високата. При всяка евентуална възможност за двубой с тях винаги трябва да сме готови да пазим позицията си.“

Не е изключено и Williams да имат подобно решение за предстоящата Гран при на Китай.

Коментари
comments powered by Disqus