Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

И Хейки получава новото шаси на McLaren

26.08.2009 16:16
Туит

И двамата пилоти на McLaren ще имат възможност да използват новото шаси с по-късо междуосие на предстоящата Гран при на Белгия този уикенд.

Във Валенсия само Хамилтън кара ревизирания MP4-24, но не остана особено доволен от поведението му, като дори коментира, че предпочита старата версия. След анализа от европейската Гран при обаче екипът на McLaren е преценил, че и двамата пилоти ще получат новата за „Спа-Франкоршан“.

„Пакетът ни за предстоящия уикенд е по-скоро еволюция на предишния, не е революционен“, обяснява Джонатан Нийл, управителният директор на Сребърните стрели. „Спа предполага различни нива на даунфорс в сравнение с тези, които използвахме напоследък, така че сме подготвили нови предно и задно крило за двамата пилоти. Става въпрос обаче за оптимизиране баланса на автомобила спрямо изискванията на пистата. Мисля, че голяма част от останалите отбори ще използват сходен подход.“

„И двамата ни пилоти или по скоро и двата инженерни екипа ще получат автомобила с по-късото междуосие. Говорих с Пат Фрай предната вечер, когато правихме анализа и решихме, че това е една от опциите за предстоящия уикенд. Ще вземем крайното решение в зависимост от това какви са условията на пистата, важното е, че и двамата пилоти ще имат избор.“

Коментари
comments powered by Disqus