Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

И Mercedes тества пасивен DRS

05.07.2013 16:53
Туит

Mercedes последва примера на Lotus и тества пасивната си DRS система по време на първата свободна тренировка на „Нюрбургринг“. Въпреки това екипът на Red Bull демонстрира тотално превъзходство в началния етап от Гран при на Германия.

Повече от година Lotus развиваше своята пасивна DRS система преди дебюта й в състезателни условия миналия уикенд във Великобритания. На този етап обаче явно екипът на Ерик Булие не е уверен в нейната ефективност, тъй като по време на сутрешната петъчна сесия на „Нюрбургринг“ само автомобилът на Ромен Грожан бе оборудван с нея, а по време на следобедната тя отсъстваше и при двата Е21.

За сметка на това обаче Нико Розберг излезе на пистата в първата тренировка с аналогичното решение на Mercedes. По първоначален план германците трябваше да изпробват пасивния си DRS по време на тестовете за млади пилоти на „Силвърстоун“, но тъй като те нямат право да участват в него заради скандала с Pirelli, трябваше да използват първата тренировка на „Нюрбургринг“ с тази цел.

Въпреки че Mercedes бе над всички като чиста скорост в последните няколко състезания, Red Bull доминира в петъчните тренировки. Себастиан Фетел записа най-бързата обиколка във втората сесия – 1:30.416, a Марк Уебър направи феноменална дълга серия от 30 обиколки с по-твърдите гуми. Това прави екипа на Red Bull фаворит не само за квалификацията в събота, но и за състезанието в неделя, което стартира от 15:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus