Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

И Mitsubishi ще има свой представител в R5 класа

23.09.2014 19:27
Туит

Mitsubishi ще се включи в R5 класа благодарение на частния препаратор Mpart AB. Състезателният дебют на базирания на серийния Mirage автомобил е планиран за догодина.

Mitsubishi отдавна приключи заводската си програма, но локалните препаратори продължават да са активни в спорта благодарение името на японците. Такъв е и случаят на Ralliart Швеция, представяна от местната компания Mpart AB, която обяви, че работи по R5 версия на Mirage.

Автомобилът бе представен този уикенд, но ще се появи по състезателните отсечки през следващата година. Оборудван е с 1,6-литров мотор, заимстван от Evo X, чиято максимална мощност достига 280 к.с., а въртящ момент - 450 Нм. Петстепенната трансмисия е на Sadev, а амортисьорите - на Ohlins. Екипът на Ralliart Швеция вече е подал нужната документация и очаква хомологация от ФИА.

"Много труд бе хвърлен по проектирането и развитието на този автомобил", коментира ръководителят на проекта Томас Венг. "Постарахме се всичко да е максимално опростено, както и да използваме колкото се може повече заводски компоненти. Ето защо смятаме, че автомобилът ще е лесен за поддръжка, а и по този начин цената е много конкурентна."

"Запитванията от страна на клиентите надхвърлиха очакванията ни. Вече имаме потвърдени продажби, като бройката е двуцифрена", допълва още Венг. 

В момента има три хомологирани R5 автомобила - Ford Fiesta R5, Peugeot 208 T16 и Citroen DS3 R5. Догодина се очаква и появата на новата Skoda Fabia R5.

Коментари
comments powered by Disqus