Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

И през 2009 загряват предварително гумите

30.06.2008 10:06
Туит

Чохлите за предварително загряване на гумите няма да бъдат забранени във Формула 1 догодина.

ФИА планираше да забрани предварителното загряване на гумите успоредно с повторното въвеждане на сликовете догодина, като промяната бе водена от желанието на федерацията да намали разходите в спорта. След първите тестове в края на миналата година голяма част от пилотите се обявиха против новото правило, тъй като разликата в скоростта между представянето на автомобилите при загрети гуми и при такива, които не са достигнали оптимална работна температура, беше огромна.

Официалният доставчик Bridgestone увери ФИА, че няма причини за притеснение и че този проблем ще бъде отстранен преди началото на новия сезон. Един от механизимите, които бяха предложени, касаеше налагането на минимално допустимо налягане в гумите. Отборите обаче се обявиха против подобна рестрикция.

ФИА прие позицията на Техническата работна група, че по-добрият вариант е предварителното загряване на гумите да се запази, тъй като няма достатъчно ефективен механизъм за контрол на налягането, и на редовната среща на Световния съвет взе решение да не променя настоящите правила по този елемент от спорта. Още една причина е сравнително ниските разходи по отношение на чохлите, сравнени с цялостния бюджет на отборите.

Коментари
comments powered by Disqus