Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

И Subaru обмисля производство в Китай

25.08.2010 13:32
Туит

Японците не очакват печалба от евентуалния джойнт-венчър поне за първите две години.

Subaru обмисля да изнесе част от своето производство в Китай, научи японският бизнес всекидневник Nikkei. Компанията е единственият голям японски автомобилен прозиводител, който все още няма завод в страната.

До края на годината марката ще реши дали да направи джойнт-венчър с местни партньори, които да сглобяват нейните автомобили.

Президентът на компанията майка Fuji Heavy Industries Икуо Мори обясни пред изданието, че в момента произведените в Китай автомобили биха носили по-ниска печалба спрямо внесените от Япония. Според него обаче отварянето на производство в страната е от съществено значение за бъдещото израстване на компанията на най-големия автомобилен пазар в света.

„В момента водим разговори с няколко местни производители, които са потенциални кандидати за наши джойнт-венчър партньори. До края на годината трябва да решим как да навлезем в Китай“, заяви Мори и обясни, че не очаква печалба за първите две години от евентуално бъдещо сътрудничество.

Subaru е сред закъснелите откриватели на китайския пазар и започна да предлага автомобилите си там едва през 2004 г. В същото време останалите японски марки от години имат производство в Китай.

Компанията продаде около 35 000 автомобила в страната през миналата година, а целта до края на тази е да бъде достигната бройката от 50 000. В дългосрочен план японците желаят да достигнат 100 000 продажби годишно на най-големия пазар в света, но не си поставят времева рамка за това.

От Subaru не уточниха с кои китайски производители преговарят, но според различни източници основен кандидат е Shanghai Automotive Industry.

Коментари
comments powered by Disqus