Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

И Subaru влиза в IRC

07.12.2009 10:32
Туит

Subaru ще стане осмият производител, регистриран за участие в IRC сериите догодина. Японците няма да имат заводски отбор, а ще разчитат единствено на частните клиенти.

В края на миналата година Subaru обяви, че се оттегля от Световния рали шампионат заради кризата в сектора. През 2010 г. обаче японската марка отново ще присъства официално в рали спорта, но в конкурентните IRC серии.

„Много сме щастливи, че догодина ще участваме в IRC, серии, които наблюдаваме изкъсо още от създаването им преди три години”, коментира Шигео Сугая, спортният директор на Subaru. „IRC е идеалното място да развиваме проектите си, предназначени за частните клиенти. В цял свят има около 1000 рали автомобила Subaru, така че това е страхотна възможност за нашите клиенти.”

Subaru Impreza (във версията N10), управляван от Конрад Раутенбах, спечели първия старт от IRC въобще – рали „Сафари 2007”, но тогава японците не бяха регистрирани в шампионата и на практика нямат спечелени точки. Постепенно суперите взеха сериозно предимство спрямо класическите представители на N4, а N14 версията на Impreza не оправда възложените й големи очаквания, което е и причината Subaru рядко да попада в челната осмица на IRC стартовете. От догодина обаче рестрикторите на N4 ще бъдат увеличени, за да се елиминира донякъде предимството на S2000, на което ще разчитат и частните пилоти на марката.

Регистрирани за шампионата на производителите в IRC са Fiat, Honda, Mitsubishi, Peugeot, Proton, Skoda, Volkswagen, а вече и Subaru. За съжаление обаче Abarth (спортното подразделение на Fiat) прекратява заводската си програма догодина.

Коментари
comments powered by Disqus