Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Idea представя футуристичната студия Era

19.05.2008 11:05
Туит

Италианското дизайнерско студио почита своя 30-годишен юбилей с концепция на спортен автомобил, отличаваща се с плавни, ненатрапчиви форми.

Idea не разкрива информация за задвижващия агрегат на 4,3-метровия роудстър, тъй като самият прототип за сега няма двигател. Торинците обаче съобщават колебанията си да изберат 6 или 8-цилидров мотор, който старателно да поставят под предния капак. Все още не е ясно и дали той ще бъде разположен надлъжно или напречно.

300 "коня" към предните или задните колела

Предварителните изисквания на Institute of Development in Automotive Engineering (Idea) към мощността на агрегата говорят за 300 конски сили. Според дизайнерите на Era неговото тегло ще се впише в диапазона от 1500 до 2000 килограма - една доста внушителна стойност в днешните времена на масово олекване на носещите конструкции.

Официалната премиера на прототипа ще се състои в рамките на автомобилния конгрес ANE на 19 и 20 май тази година в Торино, Италия.
Коментари
comments powered by Disqus