Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ilmor ще доставя стандартизираните двигатели във Ф1?

26.11.2008 16:08 1
1
2571836990
Туит

Hезависимата британска компания е най-сериозният претендент в търга на ФИА за стандартизиран доставчик на двигатели във Формула 1.

По време на китайската Гран при ФИА оповести намеренията си да обяви търг за единен доставчик на двигатели в шампионата, а в края на октомври публикува изискванията към участниците в него. Според немските колеги от auto motor und sport кандидатите са Ilmor, Cosworth, Mecachrome, Zytek и Judd.

Британската компания, която до скоро си партнираше с Honda по развойната дейност и подготовката на двигателите на японците за IndyCar, има най-голям шанс да спечели търга. Според Марио Илиен най-подходящата за Формула 1 архитектура ще бъде V-образен осемцилиндров агрегат, който да работи приблизително на максимални 14 000 об./мин.

„Това ще ни гарантира между 680 и 700 конски сили“, обяснява Илиен, допълвайки, че ресурсът на моторите ще бъде средно шест състезателни уикенда.

В началото на 90-те години на ХХ век компанията на Марио Илиен и Пол Морган дебютира във Формула 1, където по-късно работи с Mercedes-Benz по агрегатите на Sauber преди немския производител да се включи самостоятелно в шампионата.

Коментари

hitar_potar
тва ша е егати простотията - стапдартизирани двигатели... пфффф, един от тея двигатели тряа изпърпори в задника на макс мозли, че да му дойде акъла в простата кратуна!

comments powered by Disqus