INDEN Design се върна две десетилетия назад, представяйки тунинг версия на S-класата от 1983 година.
Моделът с кодовото име W126, който се подвизава в България под прякора „пурата“, е получил черна радиаторна решетка, челни светлини от американската спецификация, раздути предни и задни калници, затъмнени прозорци и впечатляващите олекотени колела Champion с размери 10.5 x 18 (отпред) и 12.5 x 18 (отзад). За контакта с асфалтовата настилка отговарят нископрофилните гуми на Pirelli 255/35 R18 и 315/30 R18.
В интериора на S-класата, която INDEN подготвя ьа първи път през 1991 г., впечатление правят черната кожа напа, спортните седалки König и дървените апликации на таблото.
Под капака на ветерана работи 6-литровият двигател от 560 SE, получил нови 100-милиметрови бутала. Максималната му мощност е 386 к. с., за което спомага и новата спортна изпускателна система с два 60-милиметрови накрайника.
Окачването е преработено напълно, като амортисьорите са с по-къс ход, а обикновените пружини - заменени с прогресивни. Спирачната система е заимствана директно от тази на състезателната C-класа за 1991 г. от DTM сериите. Дисковете са с размери 352 x 32 мм, а спирачните апарати разчитат на шестте бутала да направляват уверено накладките.
Адолф Грубер
Класика!
Force
Искам само да кажа, че е по вероятно спирачките да са от МБ 190 през 91, а не от "C-класа за 1991 г. от DTM сериите" :)