Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

INDEN Design Mercedes 560 SE: Пурата

28.08.2009 10:14 2
2
2571856988
Туит

INDEN Design се върна две десетилетия назад, представяйки тунинг версия на S-класата от 1983 година.

Моделът с кодовото име W126, който се подвизава в България под прякора „пурата“, е получил черна радиаторна решетка, челни светлини от американската спецификация, раздути предни и задни калници, затъмнени прозорци и впечатляващите олекотени колела Champion с размери 10.5 x 18 (отпред) и 12.5 x 18 (отзад). За контакта с асфалтовата настилка отговарят нископрофилните гуми на Pirelli 255/35 R18 и 315/30 R18.

В интериора на S-класата, която INDEN подготвя ьа първи път през 1991 г., впечатление правят черната кожа напа, спортните седалки König и дървените апликации на таблото.

Под капака на ветерана работи 6-литровият двигател от 560 SE, получил нови 100-милиметрови бутала. Максималната му мощност е 386 к. с., за което спомага и новата спортна изпускателна система с два 60-милиметрови накрайника.

Окачването е преработено напълно, като амортисьорите са с по-къс ход, а обикновените пружини - заменени с прогресивни. Спирачната система е заимствана директно от тази на състезателната C-класа за 1991 г. от DTM сериите. Дисковете са с размери 352 x 32 мм, а спирачните апарати разчитат на шестте бутала да направляват уверено накладките.

Коментари

Адолф Грубер
Класика!

Force
Искам само да кажа, че е по вероятно спирачките да са от МБ 190 през 91, а не от "C-класа за 1991 г. от DTM сериите" :)

comments powered by Disqus