Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Индикар: Сато подписа с KV Racing

18.02.2010 06:32
Туит
Индикар: Сато подписа с KV Racing

Такума Сато се завръща в състезанията с едноместни формули, но не във Формула 1, а в Индикар. Той ще кара в отбора на Кевин Калковен и шампиона в сериите CART Джими Васър - KV Racing.

Бившият пилот във Формула 1 остана без работа след като Super Aguri - последният отбор, за който се състезава, фалира по средата на сезон 2008. Името на Сато от дълго време се свързваше с място в Индикар поради топлите връзки на пилота и доставчика на двигатели за всички отбори Honda. През миналата година японецът бе на гости именно на Honda по време на състезанието „500-те мили на Индианаполис”.

След този момент се очакваше, че Сато ще кара за тогавашния проектоотбор на своя бивш спортен директор в тима от Формула 1 на Honda Жил де Феран, като дори бразилецът неведнъж споменаваше за подобна възможност. В крайна сметка Де Феран не успя да намери спонсори, отказа се от идеята за свой тим и се съюзи със съществуващия Luczo Dragon Racing, за който кара бразилецът Рафаел Матос.

След като пропадна и последната възможност Сато да се върне във Формула 1, той насочи вниманието си към Северна Америка.

„Много се вълнувам от предстоящия ми сезон в Индикар. Много ми липсваха състезанията през миналата година и нямам търпение да се върна в кокпита за това ново предизвикателство”, каза Сато.

33-годишният японец има зад гърба си 92 състезания във Формула 1 за отборите на Jordan, BAR и Super Aguri между 2002 и 2008 г. Най-доброто му класиране е третото място в Гран при на САЩ през 2004 г. През тази година той отново ще се състезава на пистата „Индианаполис”, но този път на овалната й конфигурация в края на месец май.

През миналата година за KV Racing се състезаваше бразилецът Марио Мораеш, а в шест състезания с тима караше и канадският ветеран Пол Трейси. Очаква се през този сезон KV Racing отново да има двама пилоти за целия сезон, като вероятното второ попълнение ще е венецуелецът Ернесто Визо.

Текст: Десислав Григоров

Коментари
comments powered by Disqus