Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Infiniti EX35: Pretender

02.12.2007 22:12 7
7
2571818728
Туит

Американската версия на дългия 4,63 метра автомобил с двойно предаване, който се цели в модели като BMW X3 3.0si, вече беше изпитана от екип на auto motor und sport в щата Калифорния. Със своите 297 PS к. с. EX35 разполага с 25 к. с. повече от своя противник с марка BMW, а цената се очаква да бъде сходна с тази на бавареца. Още една прилика с X3 – вътрешното пространство е достатъчно, но не и безкрайно обширно.

Оръжие срещу европейската конкуренция

EX има сериозна амбиция от гледна точка на дизайна и качеството да съперничи на най-силните сред европейските си противници. В тези дисциплини американската модификация се представя забележително добре, макар че специално в качествено отношение нещата биха могли да изглеждат и още по-добре. Именно затова европейското изпълнение ще разполага с основно преработен и още по-благороден интериор. Фино превключващата автоматична трансмисия пък от своя страна ще получи шест вместо сегашните си пет степени.

Двигателят е заимстван от 350 Z

Познатият от спортиста 350 Z V6-двигател е подложен на някои промени и под предния капак на EX демонстрира учудващо добри маниери, без при това да е загубил много от своята лекота при развъртане и буйния си темперамент. По подобен начин се представя и окачването, което още при американската версия показва по европейски стегната настройка. До пускането на автомобила на европейския пазар ще бъдат направени още някои промени по ходовата част.

Благодарение на електронно управляваната система за задвижване на четирите колела, поведението е неутрално, сцеплението е отлично, а благодарение на директно настроеното кормилно управление водимостта също е чудесна. Към края на 2009 година моделът ще започне да се предлага и с разработения от Renault дизелов V6-с между 230 и 280 конски сили, който без съмнение ще се окаже по-популярният избор за клиентите на Стария континент.

Коментари

?!
Невиждам нищо лошо в новите френски мотори ! Особенно на Рено !

Vasko
super

toi
Amerikanska kola s frenski dvigatel ... smqh !

LEXUS
За бензиновите става дума..

LEXUS
Какви двигатели на Рено?? V6 двигателите на тоя СУВ са Нисан!!!

az
но с тези двигатели на рено..мале,мале ужас

Батето
Тази кола определено ми харесва повече от BMW X3 :p

comments powered by Disqus