Новото поколение на премиум кросоувъра ще се появи на пазара преди края на годината
Крайно време е кросоувърът Infiniti QX60 да получи наследник. Вече е обявено петото поколение върху същата платформа на Nissan Pathfinder, но премиум моделът не бърза да се покаже пред публиката. Но вече е известно официално, че автомобилът няма да получи двулитров турбо двигател с променливо съотношение на компресия от QX50. Вместо това новият кросоувър ще получи стария атмосферен V6 3.5 с 299 к.с. (366 Нм). Въртящият в новото поколение ще се предава чрез деветстеКрайно време е кросоувърът Infiniti QX60 да получи наследник. Вече е обявено петото поколение върху същата платформа на Nissan Pathfinder, но премиум моделът не бърза да се покаже пред публиката. Но вече е известно официално, че автомобилът няма да получи двулитров турбо двигател с променливо съотношение на компресия от QX50. Вместо това новият кросоувър ще получи стария атмосферен V6 3.5 с 299 к.с. (366 Нм). Въртящият в новото поколение ще се предава чрез деветстепенна автоматична трансмисия ZF, а не вариатор. Пакетът е логичен, когато се разглежда идентичното оборудване на Nissan, но двигателят там остава естествено по-скромен - 288 к.с. (351 Нм).
Каросерията на кросоувъра все още е покрита с камуфлаж, въпреки че посоката на разработката е ясна от есенния концепт Infiniti QX60 Monograph - но серийната модификация външно най-вероятно няма да се промени . Съобщават , че автомобилът преминава финални тестове и ще бъде представен съвсем скоро.
Това отне повече от хиляда часа и над сто хиляди мили тестове за американското подразделение на марката в Аризона, за да бъде калибрирана трансмисията. Автомобилът дори отиде в Калифорнийската долина на смъртта, където агрегатите бяха тествани при температури на въздуха над 50 градуса.
Основната задача на специалистите, работещи по новия QX60, е да подобрят комфорта на водача и пътниците. Въпросът тук е не само в специалните настройки на трансмисията, но и в такива дреболии, като например избора на оптимален материал за уплътненията на прозореца.
В Infiniti скоростната кутия е оборудвана с активни стойки, които ще намаляват вибрациите, а удълженият диапазон на предавателните числа ще има положително въздействие не само върху комфорта, но и върху динамиката и икономията на гориво. Управлението на удвигателя чрез проводник ще освободи малко място в салона . Например до предавателния лост се намира блокът за управление на режима на шофиране - има пет от тях: стандартен, икономичен, заснежен, спортен и персонализиран. Имайте предвид, че Nissan е лишен от индивидуални настройки, но има опции за пясък, кал и теглене. Новото поколение Infiniti QX60 ще се продава преди края на годината.