Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Inifniti ще представи първия си дизел в Женева

19.02.2010 15:47
Туит

Infiniti за пореден път заяви намерението си да се позиционира стабилно на европейския пазар. Луксозното подразделение на Nissan обяви, че в Женева ще представи първия дизел в 20-годишната си история.

Трилитровият V6 първоначално ще се предлага за кросоувърите EX и FX, а впоследствие и за луксозния седан от M серията. Ще позволява комбинация с предно, задно, както и с двойно предаване.

Новият дизел на Inifiniti с принудително пълнене използва последната генерация common rail на Bosch, която впръсква горивото директно в цилиндрите под налягане от 1800 бара. Максималната му мощност достига 175 кВт (238 к.с.), а въртящият момент от 550 Нм е наличен в диапазона от 1750 до 2500 об./мин.

Когато е монтиран под капака на EX30d и комбиниран със седемстепенна автоматична скоростна кутия, позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 7,9 секунди. При FX30d времето, необходимо за класическото упражнение, нараства на 8,3 секунди. Въпреки впечатляващите динамични показатели EX се нуждае само от 8,4 литра гориво за пробег от 100 км при комбиниран цикъл и отделя 224 г/км CO2. Еквивалентните стойности при FX са 9.0 л и 240 г/км CO2.

За разлика от повечето компании, които напоследък използват алуминиеви сплави за цилиндровия блок, инженерите на Infiniti са избрали CGI (Compacted Graphite Iron – желязна сплав с примеси на графит), който има по-добри якостни качества от чугуна при значително по-ниско тегло. Този блок е по-тежък от алуминиевия, но за сметка на това няма нужда от съответните допълни структури за постигането на по-висока якост, като същевременно намалява драстично нивата на шум.

Новият двигател, който носи кодовото название V9X, е съвместна разработка на Infiniti, Nissan и Renault и ще се предлага за автомобилите и на трите марки.

Коментари
comments powered by Disqus