Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Инициативата #steniskanabala събра близо 49 000 лв.

15.07.2014 11:16
Туит

С тях ще бъдат подпомогнати 60 абитуриенти-сираци през 2014

#steniskanabala е благотворителната инициатива, която запали стотици млади и пораснали абитуриенти да отидат с тениски на бала, изпращането или годишнина от завършването си. Вместо да харчат пари за скъпоструващи тоалети, всички желаещи могат да дарят сума по своя преценка за обучението на деца без родители.

Кампанията на Мото-Пфое, чийто партньор е Столичната организация на БЧК, е насочена към български абитуриенти-сираци, които да продължат образованието си във висше учебно заведение (ВУЗ) или център за професионално обучение (ЦПО).

На сайта www.steniskanabala.bg всеки настоящ, бивш или бъдещ абитуриент дарява средства, онлайн или по банков път, за образованието на абитуриентите без родители, а Мото-Пфое му предоставя символа на кампанията – тениска. До момента събраната по кампанията сума възлиза на 48 665 лв., като даренията продължават. С тези средства ще бъдат поети 12 стипендии за ВУЗ и 48 за ЦПО през настоящата година. Даренията, постъпили до края на август, ще бъдат вложени в образованието на абитуриенти от Випуск 2014. Тъй като няма крайна дата за дарения и те могат да се осъществяват по всяко време, всички постъпили след 31 август средства ще се прехвърлят за догодина.

Регламентът за кандидатстване за стипендии по програмата от страна на абитуриенти без родители е публикуван на сайта www.steniskanabala.bg, а окончателният списък и брой бенефициенти от Випуск 2014 ще бъде обявен през септември с приключване на записванията в университетите и центровете за професионално обучение. Сроковете за кандидатстване по програмата също са публикувани на сайта.

Много хора и компании прегърнаха идеята и се включиха в инициативата. Масово с тениски на изпращането или бала си бяха ученици от столичните 91-ва Немска езикова гимназия „К. Гълъбов”, ПГ по аудио, видео и телекомуникация „А.С.Попов“, както и ПГ по механотехника в Русе. На абсолвентския си бал с тениските-символ на кампанията празнува Випуск 2014 от НБУ и от Икономически университет Варна, специалност Информатика. И може би най-интересното в кампанията досега – #steniskanabala присъства и на сватба. Галерия със снимки и видеоматериали е  публикувана на фейсбук страницата на Мото-Пфое: www.facebook.com/motopfohe.

Вдъхновители на кампанията на Мото-Пфое в България са група абитуриенти от Пирот, които през 2013 г. създадоха благотворителна инициатива, събираща средства за деца в нужда. Един цял випуск отиде на бала с тениски, вместо с рокля или костюм и дари спестените пари на деца в неравностойно положение. Година по-късно, Мото-Пфое пое щафетата и продължава инициативата в България.

Факт, който много ни радва, е, че през настоящата година станахме свидетели на множество благотворителни инициативи, които карат общeството да се замисли как по-смислено да се изхарчат предвидените за абитуриентския бал средства. Кампанията на Втора английска езикова гимназия, София, „Панаир на добрината“ успя да обедини множество съмишленици в полза на деца, боледуващи от булозна епидермолиза, наричани още “пеперудени деца”. Това показва, че випуск 2014 наистина е отговорен и различен, какъвто беше лозунгът на #steniskanabala тази година.

Даряването на средства за различни каузи е част от последователната политика на Мото-Пфое като социално отговорна компания. От 1997 г. ежегодно благотворително модно ревю на Мото-Пфое подпомагаше абитуриенти-сираци от контингента на БЧК и със събраните средства се закупуваха тоалети, аксесоари и куверти за бала им. От тази година Мото-Пфое надгради своята инициатива, като помага на абитуриентите без родители от цялата страна да продължат образованието си след 12-и клас.

Коментари
comments powered by Disqus