Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Interbrand отново почете репутацията на Hyundai Motor

08.10.2015 09:24
Туит
Interbrand отново почете репутацията на Hyundai Motor

Южнокорейският автомобилен производител е 39-ият по стойност бранд в света според най-новото проучване на специализираната в областта компания Interbrand

•    Hyundai Motor се изкачи на 39-о място в годишната анкета на Interbrand за стойността на брандовете
•    Hyundai Motor е най-челно класиралата се корейска автомобилна компания и седма от всички в индустрията
•    Стойността на бранда нарасна на $11,3 млрд., с 8,5% повече от 2014-а

Hyundai Motor е 39-ият по стойност бранд в света според най-новото проучване на специализираната в областта компания Interbrand.

Стойността на бранда е нараснала с 8,5% от миналата година до $11,3 млрд. Корейската компания е 7-а от индустрията. За последното десетилетие стойността на Hyundai Motor е нараснала с над $7 млрд. и с 36 места сред най-големите брандове на планетата.

В период на много промени и емоционален маркетинг, Hyundai Motor наложи значително повече разпознаваемостта на бранда сред клиентите. Компанията се наложи в сфери като култура, спорт и корпоративна социална отговорност с качествените си продукти.

“Въпреки хиперконкурентната среда, Hyundai успя да подсили глобалното си присъствие чрез много рафинирани продукти”, коментира Майк Роча, Global Brand Valuation Director, Interbrand .

“За 2015 г. нашата посока на модерен премиум стана по-очевидна и по-вълнуваща. Гледайки към бъдещето, централна роля ще играе предефинирането на мобилността и оформянето й с човешко сърце. Искаме да се превърнем в компания, която държи не само на автомобилите, които прави, а и на това, на което държи“, коментира Уон Хонг Чо, отговарящ за маркетинга в Hyundai Motor.

Фокусирайки се върху абсолютното удовлетворение на клиентите, наскоро Hyundai Motor цифровизира продажбения процес и изследва нови начини  за комуникиране с клиентите, с които да се превърне в ценен партньор в живота им.

Дизайнерски ориентираните автомобили с премиум качество отчитат посоката, в която пое компанията – модерен премиум, а новата идентичност Global Dealer Space Identity осигурява максималното брандово усещане във всеки един етап от клиентското приключение.

Класиране на Hyundai Motor през последното десетилетие (Interbrand):

Година           общо класиране                           стойност на бранда (млрд. долара)


2015                       39                                                11,3
2014                       40                                                10,4
2013                       43                                                 9,0
2012                       53                                                 7,5
2011                       61                                                 6,0
2010                       65                                                 5,0
2009                       69                                                 4,6
2008                       72                                                 4,8
2007                       72                                                 4,5
2006                       75                                                 4,1

Топ 10 на автомобилните компании през 2015


Компания    стойност на бранда (млрд. долара)


1    Toyota                49,0
2    BMW                   37,2
3    Mercedes-Benz    36,7
4    Honda                22,9
5    VW                    12,5
6    Ford                  11,5
7    Hyundai             11,3
8    Audi                  10,3
9    Nissan                 9,0
10  Porsche               8,0

Класирането на Interbrand се определя от финансовия баланс на компаниите, комбиниран с маркетинговите дейности и потенциалната печалба.

Коментари
comments powered by Disqus