Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Интригата остава. Но за четвъртото място

20.01.2007 19:01
Туит

Феноменалният дебют на C4 WRC и блестящото представяне на Себастиен Льоб и Дани Сордо през първите два дена на Рали Монте Карло сякаш обезсмислиха съботното състезание. Бе повече от ясно, че Себ отново ще бъде на върха, а благодарение на Сордо фирменият отбор на Citroen ще запише дубъл още на старта на сезона. За щастие обаче Крис Аткинсън и Мико Хирвонен се погрижиха за интригата, която се разрази в борбата за четвъртото място.

След девет етапни успеха пилотите на C4 WRC успокоиха бясното темпо и логично заложиха на сигурността. Първият, който наруши хегемонията на френския производител, бе Крис Аткинсън. Младият състезател на Subaru бе най-бърз при първото преминаване на “Сен Боне” и отново доказа, че се чувства изключително комфортно на Рали Монте Карло. Мико Хирвонен обаче определено не беше доволен от петото място във временното класиране и натисна сериозно своя Focus WRC. Резултатът бе мигновен и още на единадесетия скоростен етап BP-Ford записа първия частичен успех. Въпреки това Крис запази четвъртата позция, но авансът му бе само 8,9 секунди. Последва втори удар на младия финландец и след дванадесетата скоростна отсечка той заслужено измести конкурента от Subaru.

Нехарактерните атмосферни условия за това време на годината в региона бяха причина за сериозни проблеми с избора на гуми. В действителност избор нямаше, защото повечето от състезателите разполагаха единствено с меки и трябваше да се примирят с този факт. Аткинсън, който изначално имаше трудности в това отношение, тъй като Subaru използваше за първи път BFGoodrich, призна, че по време на дванадесетия етап се е справял трудно с контрола на своята Impreza WRC. Именно неудачите на Крис позволиха на Мико да дръпне с 9,3 секунди при второто преминаване на “Лабати Д’Андор”. Австралиецът съвсем не се бе отказал от борбата и отново спечели “Сен Боне” и четвъртата позиция във временното класиране. Финалният удар обаче нанесе Мико Хирвонен по време на последния етап за деня, когато изпревари с 8 секунди своя пряк конкурент и възвърна престижното четвърто място.

Краят на днешния ден бе за Мико, но преднината на финландеца преди последния състезателен участък е само 8 десети – отлична предпоставка за един наистина напрегнат супер-специален етап на пистата в Монако.

Временно класиране преди последния етап на Рали Монте Карло:

 1 С. Льоб Citroen C4 WRC - 3:08:36.2
 2 Д. Сордо Citroen C4 WRC - 3:09:07.3 (+31.1)
 3 М. Грьонхолм Ford Focus RS WRC - 3:09:59.8 (+1:23.6)
 4 М. Хирвонен Ford Focus RS WRC - 3:11:04.8 (+2:28.6)
 5 К. Аткинсън Subaru Imreza WRC - 3:11:05.6 (+2:29.4)
 6 П. Солберг Subaru Imreza WRC - 3:11:42.2 (+3:06.0)
 7 Т. Гардемайстер Lancer WR05 - 3:12:14.5 (+3:38.3)
 8 Я. Копецки Skoda Fabia WRC - 3:13:12.6 (+4:36.4)

Коментари
comments powered by Disqus