Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

IRC осинови и Proton

13.03.2009 08:56
Туит

Малайзийската компания ще стане седмият производител, които ще се състезава в IRC сериите.

В момента за шампионата на Eurosport са регистрирани Peugeot, Abarth, Skoda, VW, Mitsubishi и Honda. С появата на Satria Neo Super 2000 IRC за пореден път демонстрира, че форматът на интерконтиненталните серии в настоящата икономическа ситуация е далеч по успешен от този на регулирания от ФИА WRC шампионат, където на практика останаха само два производителя – Ford и Citroen.

„IRC е прекрасна възможност да промотираме своя продукт по целия свят”, коментира управителният директор на Proton Датук Сиед Заинал. „Много сме въодушевени от това, че ще участваме в сериите тази година заедно с водещите представители на моторния спорт. Все още разработваме нашия автомобил, но това е чудесна възможност да видим потенциала му и да вървим напред в развитието.”

В началото на годината се появи информация, че останалият без отбор след оттеглянето на Subaru от WRC  Петер Солберг ще стане заводски пилот на Proton и че марката ще се включи в световния шампионат през 2010 година. В крайна сметка обаче норвежецът избра варианта да участва във WRC като частен пилот, а Proton – да се присъедини към значително по-гъвкавите IRC серии. Какво ще се случи през 2010 г. обаче, предстои да видим.

Коментари
comments powered by Disqus