Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

IRC промотира нов шампионат

18.02.2008 12:02
Туит

През тази година IRC сериите ще включват и шампионат за автомобили с две задвижващи колела. Промяната цели повече производители да се ангажират с надпреварата.

Автомобилите с две задвижващи колела не са обречени пред машините от по горните класове - Super 2000 или N4. Обикновено те са конкурентни в стартовете на асфалт, без дълги прави и с повече завои. Пример за това е петото място на Лука Бети на „Рали дю Вале” в Швейцария, където завърши пети с Honda Civic Type R R3. Не е за пренебрегване и фактът, че за немалка част от заявките в IRC са „виновни” именно автомобилите с две задвижващи колела, като традиционно техните пилоти намират място в зоната на токите.

„Решихме да направим IRC 2WD Cup по молба на наши участници”, коментира Жак Беар, президент на компанията Eurosport Events, която организира IRC сериите. „Щастлив съм, че по този начин ще им съдействаме. Идеята на този шампионат е участниците в него да са на първо място и всеки да има шанс за изява. IRC 2WD Cup ще бъде престижен шампионат в рамките на Intercontinental Rally Challenge. Той ще даде право на пилотите и отборите, които разчитат на автомобили с две задвижващи колела, да се състезават на равни начала. Промяната ще добави още един интригуващ аспект към сериите.”

Вече са публикувани и регулациите относно IRC 2WD Cup. В края на всяко състезание ще се прави отделно от общото класиране, като ще се прилага стандартната точкова система на ФИА (10-8-6-5-4-3-2-1), както за пилотите, така и за производителите. Спечелилият най-много точки в тази категория, получава отличието. Награди ще има и за класиралите се на второ и трето място.

IRC 2WD Cup ще включва всички десет старта от сериите, като за класирането ще се вземат предвид най-силните седем резултата (по аналогия с водещите серии).

Междувременно Kronos Racing потвърди, че Никола Вуйо ще кара втория Peugeot 207 S2000. Миналата година французинът спечели три старта в сериите, но в генералното класиране остана втори, на пет точки от шампиона Енрике Гарсия Охеда. Фреди Лоикс ще бъде отговорен за първия автомобил, а третият, подготвен от Kronos и спонсориран от BFGoodrich Peugeot 207 S2000, ще се предоставя на различни местни звезди за отделните състезания.

Коментари
comments powered by Disqus