Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Италианци искат да направят SUV от стария Bugatti

18.12.2015 10:45
Туит

Кросоувърът Ramusa е оборудван с 3,5-литров двигател от Bugatti EB110 и електромотор

Дизайнерското студио Camal от Торино разработва SUV на базата на Bugatti EB110, чието производство бе прекратено през 1995 г., след като вече бяха произведени 130 единици от този автомобил, пише auto motor und sport. Ако моделът влезе в серийно производство, Camal трябва да потърси по-модерен донор, тъй като детайлите за модела и точното им количество ще бъдат достатъчно много.

В момента само знаем, че кросоувърът под наименованието Ramusa (преведено пиемонтски диалект - "гущер") е оборудван с 3,5-литров двигател от Bugatti EB110 и електромотор. Сумарната мощност на хибридната задвижваща система е 800 конски сили. Въртящият момент се предава към задните колела посредством 6-степенна хидромеханична скоростна кутия. За предната ос е отговорен електромоторът. Габаритите на автомобила са: дължина - 4320 мм, широчина - 2020 мм и височина - 1300 мм. Междуосието е 2500 мм. Camal не съобщава технически подробности и цени, както и очакваната дата на лансиране на първия сериен модел.

Междувременно, компанията Bugatti ще представи през 2016 г. в Женева хипер автомобила Chiron. Цените на колата ще започват от 2,1 милиона евро. Тя ще бъде пусната в лимитирана серия от 500 екземпляра. В момента компанията е получила около 100 поръчки за следващия модел. Новият автомобил ще остане единственият модел в гамата на марката Bugatti, след като Veyron бъде спрян в най-скоро време.

Автомобилът ще бъде значително по-лек от своя предшественик. Спортният модел ще получи голямо антикрило, уголемени въздухозаборници и нова оптика. Дизайнът повтаря концепцията Bugatti Vision Gran Turismo.
 
Всички спецификации на хипер автомобила се пазят в тайна. Според неофициални данни той ще бъде оборудван с 8,0-литров бензинов двигател W16. Моторът ще получи четири турбини, две от които електрически. Благодарение на това мощността му ще достигне 1500 конски сили. Двигателят ще работи в комбинация със седемстепенна трансмисия с двоен съединител.

По искане на клиента до 100 км / ч моделът може да ускори за 2 секунди. Максималната скорост е 450 километра в час. По този начин Chiron ще стане най-бързият сериен автомобил в света. С впечатляваща мощност и ефективност автомобилът ще покрие нормите на екологичния стандарт Евро 6.

Коментари
comments powered by Disqus