Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Iveco Campagnola: Old's Cool

17.09.2008 07:58
Туит

Италианците пускат по-изтънчена двуврата модификация на всъдехода от старата школа, наречен Massif. Автомобилът е екипиран с двойно предаване, твърда рама, ресорно окачване и двигател на товарен автомобил.

Campagnola е дълъг 4,25 метра и разполага с място за четирима пасажери. Трилитровият четирицилиндров турбодизел (176 к. с. и 500 Нм), който тласка напред високопроходимия автомобил, е взет назаем от буса Iveco Daily. Благодарение на директно впръскване Common-Rail той се вписва в еко-нормата Euro 4. 

11,1 литра дизел на 100 км

Агрегатът е куплиран с 6-степенна предавателна кутия, а средният му разход на гориво възлиза на 11,1 литра на 100 км. Ъгълът на атака на каросерията е 50 градуса, а дълбочината на газене е отбелязана с 50 см. Автомобилът има и демултипликатор, от който могат да се избират бързи и бавни скорости.

2,7 тона собствено тегло

Ходовата част на предния мост е оборудвана с хидравлични амортисьори, докато отзад са инсталирани пневматични. И на двете оси са монтирани и стабилизатори. Собственото тегло на Campagnola е близо 2,7 тона, което обяснява и сравнително високия разход. Цената му се очаква да бъде около 35 хил. евро.

Коментари
comments powered by Disqus