Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Изчезвам след 60 секунди с Nissan Qashqai: Финалът

19.06.2009 12:53
Туит

Щастливият победител се казва Бисер Орлов от Стара Загора. Неговият десетгодишен син изтегли печелившия ключ и отвори своята награда - чисто нов Nissan Qashqai пред погледите на всички 20 финалисти в играта. Бисер е на 39 години и се занимава с недвижими имоти.

След първоначалната изненада, той благодари на семейството си – на съпругата си, на малкия деветмесечен Борислав и на Радослав, който собственоръчно отключи колата и най-вече на екипа на организаторите – Nissan и радио Energy. Утешителни награди от Nissan, радио Energy и  Mediamixx получиха останалите финалисти в играта.

Момчил Велев, Бранд Мениджър на Нисан за България, поздрави всички участници и разкри пред всички, че  играта най-вероятно ще продължи и догодина, поради предизвикания изключителен интерес и успех.

“Изчезвам след 60 секунди” беше в ефир повече от два месеца, а регистриралите се в нея бяха почти 10 000, от които 20 финалисти. От тях – седем жени и тринайсет мъже; единайсет участника бяха от София, един от Перник, трима от Пловдив, трима от Стара Загора и двама от Варна.

Коментари
comments powered by Disqus