Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Излезе третият брой на електронното списание на Opel

28.10.2015 15:00
Туит
Излезе третият брой на електронното списание на Opel

То се издава четири пъти в годината за всяко тримесечие и отразява най-интересните събития свързани с марката в страната и на международната сцена

Третият за 2015 година и общо четвърти брой на българското електронно списание на Opel е вече в сайта на марката www.opel.bg. То се издава четири пъти в годината за всяко тримесечие и отразява най-интересните събития свързани с Opel в страната и на международната сцена.

На корицата на този брой на Списание Opel е новата Astra Sports Tourer, която чества своята премиера на международното автомобилно изложение IAA във Франкфурт заедно с новата Astra хечбек. Понеже Opel има дълга и славна традиция по отношение на моделите си в компактния клас, в този брой сме включили няколко страници история на компактния клас на Opel.

Въпреки че под светлините на прожекторите в момента е новата Astra и ще продължи да бъде обект на вниманието ни, версията седан с четири врати на настоящата Astra продължава да се произвежда и ще можем да я предлагаме още поне 2 години. В настоящото списание може да разберете повече за една Astra седан, която е оборудвана с фабрично инсталирана уредба за пропан-бутан. С фабричните газови инсталации на Opel ви запознахме преди два броя, но сега е удобен случай да подчертаем отново, че тези модели се ползват с пълните гаранционни условия на производителя - едно от най-големите им предимства наред с безспорните им финансови ползи. В тази връзка напомняме, че от първи октомври 2015 г. в допълнение към стандартната 2 годишна гаранция с неограничен пробег от производителя, Opel се предлага в цяла Европа с гаранция 5 години (2+3) или 150 000 км., което настъпи първо. Обхватът на удължената гаранция е еквивалентен на стандартната 2 годишна гаранция за нови автомобили Opel, предмет на гаранционните условия, описани в сервизната книжка. А по отношение на фабрично инсталирана уредба за пропан-бутан, трябва да изтъкнем и това, че Opel предлага такава инсталация за цялата си моделна гама от ADAM до Insignia.

Традиционно за нашето списание ви представяме наш клиент и приятел на марката Opel, както и втория пътепис на пътешественика Валентин Дрехарски, който в продължение на 11 години изминава над 120 000 км. и успява да посети 60 страни със своята вярна Astra F Caravan.

Opel в момента извършва най-голямото възраждане в историята на европейската автомобилна индустрия и първите резултати са налице: възходящата тенденция на продажбите продължава, а профилът на марката е значително подобрен. Едно от най-важните основания за успеха на стратегията на Opel е програмата за пълно обновление на двигателната гама и моделната офанзива, според която до 2020 година ще бъдат въведени на пазара 29 нови автомобила. В тази връзка интересна информация дава главният маркетингов директор и член на управителния съвет на Opel Тина Мюлер, интервю с която можете да прочетете в този брой на Списание Opel. В него още ще откриете някои местни и международни новини, свързани с марката и технологичните й постижения и нововъведения, включително и пазарния успех на Opel в България – близо 40% ръст на продажбите на марката за първите девет месеца на 2015 година.

Коментари
comments powered by Disqus