Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Jaguar C-X16: Дивата котка

07.09.2011 11:21
Туит

Jaguar ще скочи смело в дълбоки води с новия C-X16, който ще дебютира на автосалона във Франкфурт. Двуместното купе със задно предаване ще получи трилитров V6 с 380 к.с. и KERS.

C-X16 отваря нова глава в историята на Jaguar, тъй като това ще бъде „най-компактният и най-чувствителният към изискванията на водача” модел на марката. Естествено, ако тя се реши на серийното му производство, тъй като подготвеният за Франкфурт автомобил е единствено прототип.

 

 

Дългият 4445 мм C-X16 използва алуминиево шаси и може да се похвали с 50:50 разпределение на масите между предния и задния мост. Значително по-интересен обаче е силовият тракт, който включва трилитров V6 с механичен компресор (380 к.с. и 450 Нм), както и система за регенериране на спирачната енергия , която добавя нови 95 к.с. и 235 Нм. Вероятно нейният доставчик е технологичният партньор Williams и тя е сходна с познатия от Формула 1 KERS, тъй като допълнителната тяга се активира с натискането на съответния бутон на волана.

Батерията, чиито капацитет е 1,6 кВт/ч, е разположена зад седалките и позволява на C-X16 да се движи изцяло на електричество при скорост до 50 мили в час (80 км/ч). Далеч по-любопитни са обаче динамичните характеристики на оборудвания с осемстепенна трансмисия модела при комбиниран режим на работа – ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,4 секунди и максимална скорост от 300 км/ч.

C-X16 ще бъде представен официално на 13 септември.

Коментари
comments powered by Disqus