Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Jaguar C-X75 се приближава до серийно производство

07.10.2010 16:08
Туит

Jaguar проучва възможността да започне серийното производство на концептуалния Jaguar C-X75, с който прикова вниманието на изложението в Париж.

Компанията разглежда два варианта – за производството на 1000 или 2000 автомобила от модела годишно, твърдят източниците на Autocar. Всеки от тях ще бъде проучен отделно. При по-малкото производство ще има повече работа на ръка и по-ниски разходи, докато при втория ще бъде заложена повече автоматизация, което води до по-високи разходи.

Автомобилът залага на четири електрически мотора с по 195 к.с., чиито общи усилия се равняват на 780 „коня“ и цели 1598 Нм въртящ момент. Най-впечатляващата част от концепта са двете малки турбини, които работят на природен газ, дизел, биогориво или пропан-бутан и зареждат акумулаторите.

Точно тяхното внедряване в C-X75 може да забави производството с до 7 години. „Трябват ни 2-3 години за реализирането на технологията на газовите турбини, а после още 3-4 години за внедряването им в автомобила“, обясни Тони Харпър, завеждащ отдела за напредничави технологии в производството на двигатели в Jaguar.

Разходите по развитието на газовите турбини за производството на C-X75 дори може да бъдат по-малки от тези за еквивалентен двигател с вътрешно горене. Според Харпър технологията може да бъде достатъчно надеждна и издръжлива, за да си спечели мястото в автомобилната индустрия.

„В една газова турбина има 100 пъти по-малко части от ДВГ и има много по-малък шанс да сбъркаш някъде“, обясни той. Развитието на турбините е и от ключови значение за дизайна на C-X75, защото заемат много по-малко място от стандартен двигател и позволяват снижаването на автомобила с цели 300 мм спрямо конкурентни модели.

Коментари
comments powered by Disqus