Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Jaguar F-Type: Пет литра, моля!

04.05.2012 14:13
Jaguar F-Type: Пет литра, моля!

Jaguar потвърди официално, че новият спортен модел F-Type ще има и версия с петлитров V8.

Миналия месец в Пекин Jaguar представи два нови двигателя, като изрично подчерта, че трилитровият V6 ще намери място под капака на новия F-Type. Върхов за модела обаче ще бъде петлитровият V8.

На този етап няма информация нито за динамичните му характеристики, нито за това дали британската компания подготвя нов мотор или ще използва познатия от другите модели петлитров агрегат. Ако става дума за настоящия двигател, то F-Type ще може да се похвали с 510 к.с. (версията за XFR, XJ и XKR) или с 550 к.с. (версията за XKR-S).

F-Type ще се появи на пазара през следващата година.

Коментари
comments powered by Disqus