Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Jaguar представи първия в историята си кросоувър

15.09.2015 14:04
Туит

Базовата версия на модела получава дизелов двигател от фамилията Ingenium

Във Франкфурт се състоя световната премиера на първия кросоувър в историята на Jaguar. Моделът, наречен F-Pace, е серийно въплъщение на концепцията C-X17. Автомобилът получава бензинови и дизелови двигатели, нова мултимедийна система, както и един от най-просторните салони в сегмента.

F-Pace е построен върху олекотена алуминиева платформа, собствено производство на британката. Една трета в тази конструкция е направена от сплав RC5754, създадена предимно от рециклирани материали.
Отличителните характеристики на екстериора на новия автомобил са големите задни калници, въздушните отвори на предните калници и разпознаваеми светлини, които се родеят с модела F-Type. И още, кросоувърът е с най-големи джанти в сегмента с размер и R22 и гуми 265/40.

Кросоувърът F-Pace  е петместен, построен на междуосие с дължина 2874 мм. Основните седалки са проектирани така, че пътниците да се намират на еднакво разстояние от центъра на салона. По този начин е осигурено максимално място за трима души, което прави кросоувъра един от най-просторните в класа си. Задните облегалки на F-Pace се сгъват в съотношение 40:20:40 и се настройват под ъгъл.

Арматурното табло има два вида. Първото е оборудвано с два аналогови циферблата и между тях се намира цветен дисплей. Вторият вариант е с 12,3-инчов екран с четири варианта на визуални изображения и навигация. Опционално кросоувърът може да бъде оборудван  с аудио система  Meridian с 825-вата мощност и 17 колонки.

По време на презентацията на новия модел представители на британската компания обърнаха внимание на кормилния механизъм на автомобила. Според тях F-Pace се управлява като спортен автомобил благодарение на редица модерни технически решения.
Базовата версия на F-Pace получава дизелов двигател от фамилията Ingenium. 2,0-литровият агрегат генерира 180 конски сили и 430 Нм въртящ момент. Дизеловата гама е представена и от V6 мотор с работен обем 3,0 литра, с мощност 300 конски сили и максимален въртящ момент от 700 Нм. Той работи в комбинация с 8-степенна автоматична скоростна кутия с. До 100 км/ч най-мощният дизелов F-Pace ускорява за 6,2 секунди.

Бензиновата гама на F-Pace е представена от 3,0-литров бензинов V6 с компресор, който в зависимост от настройките генерира 340 или 380 конски сили. Последният е достъпен само за версията F-Pace First Edition с ниво на оборудване S и може да ускори до 100 км/ч за 5,5 секунди. Максималната скорост на този вариант е електронно ограничена до 250 километра в час.

Новият крсоувър на Jaguar е оборудван със същата система на задвижване на всички колела, като при F-Type AWD. При нормални обстоятелства целият въртящ момент се предава към задната ос. В момент, когато е необходимо да заработят и предните колела, системата преразпределя въртящия момент.

В Европа продажбите на новия автомобил ще започнат до края на тази година. Конкуренти на британския кросоувър ще бъдат Porsche Macan, Audi Q5 и BMW X4.

Коментари
comments powered by Disqus