Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Jaguar XF и XJ ще получат двойно предаване

17.08.2012 10:56
Туит

Jaguar ще оборудва моделите си XJ и XF с двойно предаване. За развитието на новата система е сътрудничила Land Rover, която също е собственик на Tata.

Системата за двойно предаване на Jaguar ще се предлага единствено в комбинация с новия трилитров V6 (340 к.с. и 450 Нм) и осемстепенния автоматик на ZF. Ключови пазари за новата спецификация ще бъдат Северна Америка, Русия и Китай.

„Jaguar обнови ядрото на своята гама, а сега подема мащабна програма за лансиране на нови модели, ключови задвижващи системи и нови технологии, за да атакува с нови сили пазара по цял свят”, коментира Ейдриън Холмарк, бранд директор на Jaguar.

Интелигентната AWD система на Jaguar задвижва стандартно задните колела, но при ниски нива на сцепление прехвърля до 50% от въртящия момент към предната ос. Нейното интегриране в двата модела на британците налага и серия промени по окачването, кормилната уредба, монтажа на двигателя, изпускателната система и носещата полурама.

Тя ще се контролира от Jaguar Drive Control регулатора, като избирането на режима Winter, например, по презумпция означава, че нивата на сцепление са ниски и голяма част от въртящия момент се прехвърля към предния мост. В действителност двойното предаване на Jaguar е насочено именно към пазарите, където снегът е често срещано явление през зимата. По този начин британската марка ще атакува директните си съперници от BMW, Mercedes и Audi.

Коментари
comments powered by Disqus