Тествани ще бъдат шасито, както и други нови компоненти в нова серийна одежда
Следващото поколение на Jaguar XF ще стъпи едва през 2015, но ние вече уловихме прототипа
Jaguar XF се базира на нова алуминиева платформа
Jaguar XF, наследникът на S-тип, се предлага в Германия от 2008. През 2011г. британците ревизираха модела на високия среден клас, а година по-късно му добавиха версия Kombi Sportbrake, както и опция със задвижване на четирите колела.
2015 ще бъде годината на ново поколение, което се базира на модулна IQ-алуминиева платформа, собствено производство. Тази платформа бе показана за първи път в студията Jaguar C-X17 на изложението IAA през 2013, върху която по-късно стъпи бъдещият Jaguar SUV и удължената версия на новия Jaguar XF.
Четирицилиндров като базов двигател
Сегашният уловен прототип вече не носи старата каросерия XF под задвижващия агрегат, тествани ще бъдат шасито, както и други нови компоненти в нова серийна одежда. Пропорциите са еднакви както на текущия модел, разбира се, следата изглежда е малко по-широка. Двата накрайника на ауспусите са разположени централно в задната престилка. Визуално, новият Jaguar XF следва стайлинга на Jaguar XE.
За базов двигател служи двулитровият четирицилиндров двигател от палитрата на XJ. Шестцилиндровите бензинови и дизелови са също на борда, заедно с мощните версии на V8. Всички агрегати са куплирани с известната автоматичната осемстепенна трансмисия. Задвижването на четирите колела и комби версията се считат задължителни за Jaguar XF 2015.