Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Jaguar XF: Време е за фейслифта

21.04.2011 14:16
Туит

Jaguar се възползва от автомобилния салон в Ню Йорк, за да представи обновения XF, както и новия му 2,2-литров дизел.

Фейслифтът ще получи модифицирани радиаторна решетка, капак, калници, както и биксенонови светлини, като цялостната стилистика е заимствана до голяма степен от XJ. В задната част също има промени – главно в капака на багажника и светлините.

В салона впечатление правят новите седалки, 7-инчовият тъчскрийн дисплей, стандартната сателитна навигация и богатото опционално оборудване, в което влиза и аудиосистемата на Bowers & Wilkins със 17 високоговорителя.

XF ще запази настоящата си двигателна гама, но към нея ще се присъедини и новият 2,2-литров дизел, комбиниран с осемстепенен автоматик. За първи път той е разположен надлъжно, получил е турбокомпресор с водно охлаждане, бутала с намалено триене, нови инжектори и колянов вал. Нова е и интелигентната старт/стоп система, която би трябвало да намали разхода в диапазона между 5 и 7 процента. По предварителни данни той е 5,4 литра за 100 километра пробег при 149 г/км емисии CO2.

Зеленият статут на мотора обаче по никакъв начин не означава компромис с динамиката. Максималната мощност от 190 к.с. и 450 Нм въртящ момент позволяват на XF да ускори от място до 100 км/ч за 8,5 секунди преди да достигне максимална скорост от 225 км/ч.

Коментари
comments powered by Disqus