Лимитираният в малка серия спортен автомобил се задвижва от петлитров V8 турбодвигател, който както и при Jaguar XKR-S, така и в бъдеще при XJR осигурява мощност от 550 к.с. и максимален въртящ момент от 680 Нм. Задвижването се осъществява с помощта на шестстепенна автоматична трансмисия с лостчета за ръчна смяна на предавките от волана.
Jaguar XKR-S GT се ускорява за 3,9 секунди до 100 км
В сравнение с Jaguar XKR-S, версията GT е оборудвана с окачване от новия F-Type, както и регулируеми амортисьори. Следата на предната ос на Jaguar XKR-S GT в сравнение с "нормалния" модел е по-широка с 52 мм.
Специалният модел има керамична спирачна система с 398 милиметрови дискове (отпред) и 380 милиметрови (отзад) и боядисани в жълто спирачни апарати. Контактът с пътя поддържат 20-цолови алуминиеви джанти с гуми Prelli Corsa (255/35 отпред, 305/30 отзад).
Аеродинамиката е усъвършенствана благодарение на предния сплитер, на големия заден спойлер и дифузора (всичко това е направено от карбон). Така Jaguar XKR-S GT само за 3,9 секунди се катапултира до 100 км и достига максимална скорост от 300 км /ч, и едва след като изпълни всичко това електрониката завършва ускорителния му триумф.
За ексклузивния си модел GT от Jaguar ще не са обявили цени. Колегите от sport auto вече тестваха Jaguar XKR-S в супертест на Нюрбургринг-Нордшлайфе.