Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

JD3 Rockzilla: Краят на света вече може да идва

18.07.2014 10:10
Туит

Войнственият всъдеход е базиран върху Ford Excursion

Джереми Диксън от Тусон в Аризона конструира сънища на автомобили. Най-новият му проект е озаглавен Rockzilla и е истински автомобил за края на света, до който дори Mad Max автомобилите изглеждат като безобидни играчки.

 „Мога да превърна сънищата ви в реалност...", обявява Джереми Диксън, който сам се определя като дизайнер и конструктор на специални автомобили, на интернет страницата си. В случая Rockzilla сънят изглежда е бил за края на света. Войнственият всъдеход се базира на Ford Excursion. Произвежданият през годините 2000-2006 модел с дължина от 5,75 метра беше на времето най-големият офроудър в света. Нищо чудно, при условие, че базата на  Excursion все още се използва при версиите Heavy-Duty на Ford-F сериите със здрава стабилна рамкова конструкция и тежка техника със задвижване на всички колела.
Rockzilla се движи навсякъде

Диксън поставя върху шасито на Ford здрава решетъчна конструкция от стоманени греди. Само по желание може да има каросерийни панели. В задната част на Rockzilla се помещава малко пространство за багаж, както и позиционираният по-високо радиатор и неговите вентилатори. При необходимост предното стъкло може да бъде свалено.

Задвижването на всички колела осигурява на двуместния Rockzilla офроудър неограничени възможности, както и 54-цоловите офроуд гуми на 20-цолови джанти в две части. Двигателят от палитрата на Ford Excursion се куплира с петстепенна автоматична ускоряваща трансмисия, като опцията е 5,4-литров V8 с 255 к.с., 6,8-литров V10 с 310 к.с., 6-литров V8 дизелов с 325 к.с. и 7,3-литров V8 с 253 к.с.

Преоборудването на Rockzilla струва 50 000 долара
Диксън предлага Rockzilla като "street legal" в многочислените американски щати, при което центърът на тежестта на автомобила по време на движение  основно трябва да пада далеч от павираните пътища.

Пътят към мечтата Rockzilla минава през автомобил-тип донор на Ford Excursion, плюс инвестиция от около 50 000 долара за преобразуването. Всякакви желания на клиентите могат да бъдат взети под внимание, това обаче вдига цената още по-високо. Но затова пък Rockzilla става абсолютен уникат и технически може да бъде обслужен във всеки сервиз на Ford.

Коментари
comments powered by Disqus