Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

JE DESIGN Seat Leon FR: Покажи ми какво можеш!

09.11.2009 09:50 2
2
2571863460
Туит

В края на този месец JE DESIGN ще представи Seat Leon FR на автомобилното изложение в Есен.

Seat Leon FR (Formula Racing) във версията с двулитровия TFSI мотор генерира 211 к. с. След намесата на JE Deisgn, която се ограничава само до препрограмиране на електрониката, максималната мощност достига 270 к. с., което е с 5 повече спрямо върховия Leon Cupra R. Въртящият момент скача от 320 на 355 Нм, като при това положение за ускорението от място до 100 км/ч са нужни не стандартните 7,1 секунди, а 6,2. Силовият пакет за двулитровия TFSI ще се предлага срещу 1499 евро, като в цената влиза и едногодишната гаранция.

Дизеловият 2.0 TDI също е попаднал под ударите на JE DESIGN. Новият модул Can-Tronic увеличава максималната мощност от 168 к. с. в стандартната версия на 204 к. с. Кривата на въртящия момент вече достига своя пик при 380 Нм (350 при серийния модел). Цената за оптимизацията на дизела е 1339 евро.

Бодикитът на Seat Leon FR включва нови „мигли” за челните светлини (89 евро), LED дневни светлини (299 евро) и пълен аеродинамичен пакет – преден спойлер с двойна „устна” (279 евро), раздутите прагове (299 евро), допълнителни аеродинамични компоненти по задната броня (299 евро) и нов дифузор (99 евро). Спортната изпускателна система с четири накрайника се предлага срещу 899 евро.

Окачването също е модифицирано. Базовата опция с нови по-твърди пружини (159 евро) намалява киренса с 35 мм. При варианта с койловъри, който позволяват вариация на просвета в диапазона 15 – 40 мм, цената достига 979 евро. За контакта с асфалтовата настилка се грижат още 19-цоловите колела с гуми 225/35R (2930 евро).

Най-впечатляващата част от програмата на JE DESIGN по традиция са „крилатите врати”. И този път немските инженери не са изневерили на себе си, като това удоволствие ще ви струва 1499 евро.

Промените в интериора са не по-малко драстични. Седалките, които могат да бъдат поръчани с подгряване (379 евро) и контрол на извивката на гръбначния стълб (319 евро), вратите и подлакътникът отпред са тапицирани в кожа (1599 евро). В пакета влизат още функция масаж с 12 програми (429 евро), кожен спортен волан (399 евро), нови маншони за скоростния лост и ръчната спирачка (179 евро) и бродираното лого на JE DESIGN за седалките (79 евро).

JE DESIGN Seat Leon FR ще дебютира пред публика в края на този месец на автомобилния салон в Есен.

Коментари

анонимен
tova e stra6na kola i golqma bega4ka uverih se v tova sled kato izminah parvite 100km s SEAT LEON FR

анонимен
pfff

comments powered by Disqus