Първата асоциация при споменаването на името JE Design е Seat. Последният проект на немския тунер обаче засяга Golf GTI.
Програмата на JE Design е подготвена специално за собствениците на GTI, които не са имали финансовата възможност да си позволят върховата R модификация, защото след намесата на немските инженери максималната мощност на двулитровия двигател достига 271 к.с. (стандартно 211 к.с. за GTI и 270 к.с. за R).
Позитивното влияние на JE Deisgn се отразява и върху въртящия момент, който достига своя пик при 370 Нм (стандартно 280 Нм за GTI и 350 Нм за R) след препрограмирането на електронния блок. В резултат класическият спринт от 0 до 100 км/ч се изпълнява за 6,4 секунди (стандартно 6,9 с за GTI и 5,7 с за R) при максимална скорост от 257 км/ч.
Аеродинамичният пакет на JE Design включва нов преден спойлер, раздути прагове и преработена задна броня с интегриран в нея дифузор. Окачването е свалено с 35 мм по-близо до асфалта, а 19-цоловите колела контактуват с него посредством нископрофилните гуми с размер 225/35. Програмата се допълва от новата изпускателна система, изработена от неръждаема стомана.
Всички компоненти от пакета на JE Design са сертифицирани от TUV. Цената за софтуерния ъпгрейд започва от 1549 евро, аеродинамичните подобрения достигат 897 евро, комплектът колела струва 2930 евро, новата изпускателна система - 899 евро, а спортните пружини – 159 евро.
Aнонимен
....Като се сетя само за Focus-а ,с 350к.с..... на предните колела...
Aнонимен
Само че R е със предаване 4х4 (4motion, както се нарича при VW) докато GTI е с предно предаване. Има ли смисъл да казвам, че да искаш от предните колела да завиват, докато към тях се предават повече от 170 конски сили (абсолютен максимум за приемливо управление на автомобил с предно предаване) е чиста ЛУДОСТ?!?