Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

JE Design VW Golf GTI: R под прикритие

16.07.2010 16:00 2
2
2571877665
Туит

Първата асоциация при споменаването на името JE Design е Seat. Последният проект на немския тунер обаче засяга Golf GTI.

Програмата на JE Design е подготвена специално за собствениците на GTI, които не са имали финансовата възможност да си позволят върховата R модификация, защото след намесата на немските инженери максималната мощност на двулитровия двигател достига 271 к.с. (стандартно 211 к.с. за GTI и 270 к.с. за R).

Позитивното влияние на JE Deisgn се отразява и върху въртящия момент, който достига своя пик при 370 Нм (стандартно 280 Нм за GTI и 350 Нм за R) след препрограмирането на електронния блок. В резултат класическият спринт от 0 до 100 км/ч се изпълнява за 6,4 секунди (стандартно 6,9 с за GTI и 5,7 с за R) при максимална скорост от 257 км/ч.

Аеродинамичният пакет на JE Design включва нов преден спойлер, раздути прагове и преработена задна броня с интегриран в нея дифузор. Окачването е свалено с 35 мм по-близо до асфалта, а 19-цоловите колела контактуват с него посредством нископрофилните гуми с размер 225/35. Програмата се допълва от новата изпускателна система, изработена от неръждаема стомана.

Всички компоненти от пакета на JE Design са сертифицирани от TUV. Цената за софтуерния ъпгрейд започва от 1549 евро, аеродинамичните подобрения достигат 897 евро, комплектът колела струва 2930 евро, новата изпускателна система - 899 евро, а спортните пружини – 159 евро.

Коментари

Aнонимен
....Като се сетя само за Focus-а ,с 350к.с..... на предните колела...

Aнонимен
Само че R е със предаване 4х4 (4motion, както се нарича при VW) докато GTI е с предно предаване. Има ли смисъл да казвам, че да искаш от предните колела да завиват, докато към тях се предават повече от 170 конски сили (абсолютен максимум за приемливо управление на автомобил с предно предаване) е чиста ЛУДОСТ?!?

comments powered by Disqus