Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

JE Engineering Land Rover Defender Zulu²: Различен Defender

24.08.2015 14:40
Туит

Обикновено Defender не е за бързо шофиране. Но това търпи промяна, заяви JE Engineering и монтира под капака компресорен V8 с 480 к.с.

За феновете на Land Rover, JE Engineering е институция по подобие на Brabus или Abt . От 1975 година компанията започва да монтира V8 двигатели, първоначално на леки автомобили Rover, а по-късно и на флотилията от всъдеходи на Land Rover. Големият удар от страна на производителя беше през 80-те години на миналия век, когато JE трябваше да конструира двигателите за състезателите на Дакар; по-късно Land Rover дори купи от JE-специалистите правата за производството на "разпиления" 4,2-литров двигател.

Range Rover отдавна разчита на могъщи V8 бензинови двигатели, но сега JE Engineering се погрижи за това дори Defender с осем цилиндъра.

Под името Zulu на пазара стъпва най-новото ниво на мощност в програмата на JE – това е 4,2-литров компресорен V8 с 480 к.с., който е доста интересно допълнение към Defender TD5.

Задвижването на JE Engineering генерира до 500 к.с.

Обявеният Land Rover Defender Zulu² ще се базира на последната серия на модела. Освен двигателят с 480-конски сили, по желания на клиента той може да генерира и до 500 к.с., куплира се с шестстепенна автоматична трансмисия и разбира върви в комплект със съответните подобрения в областта гумите, спирачките и ходовата част, за да се игнорира опасността още на първия завой Defender да мутира в неидентифициран летящ обект.

JE Engineering възнамерява да пусне само 25 екземпляра от Zulu², при което клиентите сами могат да избират коя версия желаят – 110 или 90, с дясно или с ляво управление. За да притежавате един от 25-те Zulu² ще трябва да се бръкнете със 150 000 паунда, които се равняват на около 210 000 евро.

Коментари
comments powered by Disqus