Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Jeep Grand Cherokee SRT8 от GME със 142 к.с. повече

22.12.2015 10:33
Туит

Шофьорът може да следи работния режим на дисплея на ентертейнмънт операционната система

Когато тунерът от GME се захвана с Jeep Grand Cherokee SRT8, той демонстративно заяви предстоящото увеличение на мощността, затова след лечението джипът пращи от сила.

Посредством центробежната компресорна система, задвижвана от ремъци, тягата на двигателя на SRT8, на без това мощния Grand Cherokeeе е натегната максимално със завидните 142 коня повече. Компресорът гарантира, че налягането на компресирането е винаги еднакво. Така той заковава 610 к.с. и максимален въртящ момент от 750 Нм (серийно 468 к.с./624 Нм). Голям интеркулер се грижи болидът с V8 да не се разгорещи и  да не прегрее. Инжекционната система също е ревизирана. SRT8 диша посредством клапанно регулируема спортна изпускателна система от неръждаема стомана с диаметър на тръбата от 2 х 76 мм и накрайници дълги 114 мм. Кривата на силата на звука може да се регулира дистанционно.

Мощният V8 се нуждае от яки спирачки

Интегрираното измерване на динамичното съпротивление и контролът на механиката на клапаните посредством отделен блок за управление, така са проектирани, че при грешни функции, да може да се предотврати повреда на двигателя. Шофьорът може да следи работния режим на дисплея на ентертейнмънт операционна система. За да може наистина да държи здраво юздите на новата мощност, Grand Cherokee е оборудван с нова спирачна система за преден и заден мост, която благодарение на разположените в предната част двуделни плаващи спирачни дискове с диаметър от 400 мм и комбинация с 8-бутален спирачен моноблок гарантират надеждно спиране.

Спирачките на задната ос също са подсилени с двуделни плаващи спирачни дискове, като тук диаметърът е 356 мми в комбинация с 4-бутални спирачни апарати, като и интегриран барабан на ръчната спирачка. По отношение на шасито, тунерите GME са се доверили на напълно регулируемото винтово окачване, с външни резервоари за масло, регулируемо настройване на пружината, регулируем клиренс и напълно регулируеми амортисьори. Мощният джип държи контакта с пътя с GME-ковани джанти с размери 11 х 20 цола и гуми с размер 295/45.

Коментари
comments powered by Disqus